ALLT LAGRAS TRYGGT & SÄKERT


Servicedesk

Servicedesk är avgörande för ett effektivt företag och minskar kostnaderna genom att snabbt lösa eventuella fel.

En väl fungerande servicedesk är avgörande för ett effektivt företag och minskar kostnaderna genom att snabbt lösa eventuella fel.  Vi på SyncIT är specialiserade med denna typ av IT-support och kan ta över servicedesk i företagets lokaler eller på ett av våra egna servicedesk-center. Genom vår servicedesk-tjänst får du bättre kundvård och IT-support från erfarna proffs. Vårt IT-stöd följer ITIL-processerna om inget annat avtalats. 

Som kund får ni tillgång till servicedesk som tar emot, hanterar och avhjälper inkommande ärenden. Ni kan försäkra er om att hanteringen av inkommande ärenden påbörjas inom förutbestämda tidsramar och att ni alltid får återkoppling på ärenden som initieras. 

Ärenden initieras via telefon, e-post och de flesta ärenden som landar hos servicedesk avhjälps direkt av den tekniker som tar emot ärendet.  

Fjärrhjälp
Vi löser dina dataproblem med fjärrstyrning. Med några knapptryck ansluter vi till din enhet så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Enkelt för oss och enkelt för dig.

Telefon
Med ett supportavtal har du alltid tillgång till vårt supportteam per telefon. Vi är redo att hjälpa dig med dina IT-utmaningar! 

Support över telefon

Fjärrhjälp

Kom i kontakt med oss

Kontakta oss så ska vi hjälpa dig att spara både tid och pengar på att effektivisera ditt företags IT-infrastruktur. Mer information om oss hittar du på vår om oss sida.»

    Är det en fördel för mig att hyra en IT-konsultant?

    Vi på SyncIT erbjuder IT konsulter som hjälper dig med dina it projekt, vilket innebär att våra erfarna och kompetetna konsulter ser till att din it miljö hanteras utvecklas på ett proaktivt sätt både lokalt och på distans utifrån era förutsättningar.

    LÄS MER